Opzet nieuwe website

Welkom op de mogelijke nieuwe website van scouting goirle. Ik heb mijn best gedaan om een Frisse, overzichtelijke website te maken met een aantal features erin verwerkt. Verder wil ik jullie vragen op/ aanmerkingen en verbeterpunten voor de site te melden via de Feedback pagina. Zo kan de site nog verder verbeterd worden en kan hij hopelijk snel live op scoutinggoirle.nl

Veel plezier met het doornemen van de site

Huren gebouw

Vooral veel basisscholen uit de omgeving maken gebruik van ons gebouw voor het schoolkamp van groep 8. Ook scoutinggroepen uit alle delen van het land strijken in Goirle neer voor hun jaarlijkse kamp.Om een indruk te krijgen van de ligging en het interieur is in de verhuursectie een aantal foto’s geplaatst van de ruimtes en het buitenterrein.

Het gebouw is te huur voor maximaal 65 personen.Er is een volledig ingerichte keuken, invalidentoilet, toiletten, douches, staflokaal en 2 vertrekken met een nooduitgang om te overnachten. Het gebouw is opgebouwd rondom de centrale hal. Deze hal is aangekleed in middeleeuwse stijl: een thema hoeft u dus niet meer te kiezen.

Bij het gebouw zit een groot terrein, met een groot grasveld(voetbal, basketbal,…) en een kampvuurcirkel(voor ruim 200 personen). Verder hebben we een selectie van attracties in de omgeving toegevoegd.