Algemeen

Scouting Sint Willibrord Goirle bestaat al meer dan 85 jaar en is een energieke en enthousiaste vereniging op het gebied van Scouting. Het is een leuke en avontuurlijke manier om je vrije tijd door te brengen en waardevolle levenslessen te leren over samenwerken, respect voor elkaar en de omgeving, zelfstandigheid en persoonlijke ontwikkeling.

Ons begeleidingsprogramma is gericht op het vergroten van de zelfstandigheid van onze jeugdleden en het ontwikkelen van nieuwe vaardigheden. Onze groep bestaat uit ongeveer 50 getalenteerde vrijwilligers, die wekelijks 150 kinderen vermaken, uitdagen en laten lachen. Onze speltakken zijn onderverdeeld naar leeftijd en bieden kinderen de mogelijkheid om samen te spelen en plezier te hebben.

Wij bieden verschillende activiteitengebieden aan, waaronder Buitenleven, Identiteit en Veilig & Gezond, die jong en oud boeien en uitdagen. Onze vereniging beschikt ook over een gebouw dat beschikbaar is voor verhuur en biedt uitstekende mogelijkheden voor vergaderingen, feesten en andere evenementen. Kijk gerust rond onder “Verhuur” voor meer informatie.

Scouting is een fantastische manier om de wereld te ontdekken, nieuwe vrienden te maken en onvergetelijke avonturen te beleven. Bij Scouting Sint Willibrord Goirle kun je plezier hebben, nieuwe uitdagingen aangaan en waardevolle levenslessen leren. Word vandaag nog deel van onze Scouting familie en meld je aan voor deze onvergetelijke ervaring!