Ouderparticipatie

Mogelijkheden om te helpen bij Scouting Goirle

Scouting Goirle is een levendige organisatie die altijd op zoek is naar mensen die hun passie willen inzetten voor het verbeteren van de scoutingervaring voor haar leden. Hieronder zijn een aantal gebieden waar vrijwilligers hun talenten kunnen inzetten.

Terreinonderhoud en logistiek

Vrijwilligers met groene vingers zijn altijd welkom bij Scouting Goirle. Zij kunnen helpen bij het onderhouden van het terrein en de tuin, zodat de omgeving een aantrekkelijke en veilige omgeving blijft voor alle activiteiten. Daarnaast kunnen sterke mannen en vrouwen bijdragen aan het in- en uitladen van bagage en materialen voor en na het kamp.

Commissies

Scouting Goirle zoekt ook vrijwilligers die willen helpen bij verschillende commissies, zoals posten en ondersteuning bij programma’s, sponsoring en fondsenwerving, leden- en vrijwilligerswerving, communicatie en PR, en Vrienden van Scouting Goirle.

Oudervertegenwoordiging

Scouting Goirle hecht veel waarde aan de mening van haar leden, inclusief minderjarigen. Om hun stem te vertegenwoordigen, worden oudervertegenwoordigers gekozen uit de ouders van de leden. Zij vertegenwoordigen de mening van minderjarige leden in het hoogste bestuursorgaan van Scouting Goirle, de groepsraad. Vrijwilligers die hieraan willen deelnemen kunnen zich aanmelden bij de voorzitter van de vereniging.

Aanmelden

Als je geïnteresseerd bent om bij te dragen aan Scouting Goirle op een van deze gebieden, stuur dan een berichtje naar de voorzitter van de vereniging via voorzitter@scoutinggoirle.nl.