Scouts (11-15 Jaar)

Voor kinderen tussen 11 en 15 jaar die houden van avontuur, is scouting een uitstekende keuze. Het is een geweldige manier om nieuwe vaardigheden te leren, zoals het maken van vuur en kamperen, en om de wereld te verkennen met leeftijdsgenoten. Scouts leren ook samenwerken, waarbij ze voorbereid worden op toekomstige activiteiten waarin ze een belangrijke rol zullen spelen.

Scouting is opgebouwd uit verschillende speltakken, waarvan de scouts er een is. Binnen de scouts zijn er twee groepen: de gidsen voor meiden en de verkenners voor jongens. Beide groepen hebben als doel om kinderen op een leuke en leerzame manier te laten samenwerken en ze nieuwe vaardigheden te leren die van pas zullen komen in hun dagelijks leven.

De scouts draaien op zaterdag van 13:30 tot 16:30 uur en bieden een unieke ervaring voor jongeren die op zoek zijn naar avontuur. Het is een geweldige manier om te leren hoe je jezelf kunt redden in de natuur en hoe je kunt samenwerken met anderen om uitdagingen te overwinnen. Daarnaast is het ook een geweldige kans om nieuwe vrienden te maken en om te leren over andere culturen en gebruiken.

Als je op zoek bent naar een leuke en leerzame activiteit voor je kinderen tussen 11 en 15 jaar oud, dan is scouting een uitstekende keuze. Door deel te nemen aan de scouts, leren kinderen nieuwe vaardigheden en maken ze nieuwe vrienden terwijl ze avonturen beleven en de wereld ontdekken. Met twee groepen scouts in Goirle, de gidsen voor meiden en de verkenners voor jongens, is er voor elk kind een plekje binnen scouting. Kom dus gerust eens langs om te kijken of scouting iets voor jouw kind is.