Vrijwilliger worden? Klik hier

Kinderen in de leeftijd van 5 tot en met 18 jaar kunnen worden aangemeld als (aspirant-)lid van Scouting Goirle. Een keertje proefdraaien kan altijd zodat je kind even sfeer kan proeven bij onze vereniging. Bevalt het proefdraaien dan verwelkomen wij je kind graag als nieuw lid bij onze groep.

Wachtlijst

Kinderen jonger dan 5 jaar worden op de wachtlijst geplaatst. De plaatsing op deze lijst gebeurt op datum van aanmelding. De eerst aangemelde kinderen staan hoger op deze lijst en komen dus eerder aan de beurt om lid te worden bij Scouting.

Als je kind vervolgens gaat aansluiten bij een speltak, zal het meedraaien in de groep. Dit betekent, dat je kind nog geen uniform heeft en zich oriënteert op de groep. Na ongeveer 4 maanden zal gevraagd worden of je kind geïnstalleerd wil worden.

Contributie

Wanneer je kind wekelijks komt meedraaien, betaal je contributie voor je kind. Bij de inschrijving wordt gevraagd om een automatische incasso in te vullen zodat e.e.a. vlot kan verlopen. De hoogte van de contributie is per speltak verschillend en loopt op van jong naar oud. Inbegrepen zijn:

• alle kosten van de zaterdagmiddagen
  • kosten 2 – 3 weekenden (incl. maaltijden)
  • kosten zomerkamp (incl. maaltijden en huur accommodaties)

Bij een installatie waarbij het uniform “aangekleed” wordt, dien je de benodigheden zelf aan te schaffen. Hier vind je meer informatie over het uniform of kijk bij Installatiebenodigdheden.

U kunt kinderen via internet opgeven voor de wachtlijst door het aanmeldformulier in te vullen en te verzenden.

Vul de gegevens in en je zult binnen 14 dagen een bevestiging ontvangen van de inschrijving. In de meeste gevallen zal uw kind eerst op een wachtlijst geplaatst moeten worden. De plaats op die wachtlijst wordt bepaald door de leeftijd en de datum van opgave.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de wachtlijstbeheerder: verstuur e-mail